- A kedvezményezett neve: Euro-Geo Geodéziai Korlátolt Felelősségű Társaság
- A projekt címe: Épületenergetikai fejlesztés az Euro-Geo Kft.-nél
- A szerződött támogatás összege: 5 911 523 Ft
- A támogatás mértéke: 55%
- A projekt tartalmának bemutatása:
A támogatás segítségével épületenergetikai fejlesztést tervezünk megvalósítani, napelemes rendszer telepítésével. Célunk, hogy a megújuló alapú villamosenergia-termeléssel vállalatunk áttérhessen egy energiatakarékos és költséghatékony üzemeltetésre. A napelem telepítése hosszú távú befektetést, energiabiztonságot jelent és fokozza az energetikai hatékonyságunkat. - A projekt tervezett befejezési dátuma: 2022.08.31.
- Projekt azonosítószáma: GINOP-4.1.4-19-2020-02033

- A kedvezményezett neve: Euro-Geo Geodéziai Korlátolt Felelősségű Társaság
- A projekt címe: 3D-Tervezés és Gyártás Támogatása Integrált vállalatirányítási rendszerrel az Euro-Geo Kft-nél
- A szerződött támogatás összege: 12,96 millió forint
- A támogatás mértéke: 50%
- A projekt tartalmának bemutatása:
Az Euro Geo Kft fő profilja a földmérő és építőiparban használatos műszerállványok és egyéb mérőeszközök gyártása, forgalmazása. A saját előállítású termékeken kívül a Gottlieb Nestle GmbH. kizárólagos magyarországi forgalmazójaként, annak teljes geodéziai és lézeres műszerpalettáját, és a francia FAYNOT- cég határjelölő rendszerét importálja. A jelen beruházás a vállalat legfontosabb erősségét kívánja biztosítani a jövőben, amely az egyedi és változó igényekhez való gyors és rugalmas alkalmazkodás. Ahhoz, hogy ezen pozíciónknak továbbra is megfeleljünk, elengedhetetlen a legmodernebb technológiák, információs technológiák bevezetése, és, hogy a munkatársak számítógépes tudással rendelkezzenek, napi szinten tudják használni a berendezéseket.
Terveink közt szerepel az alábbi eszközök, szoftverek bevezetése, amely szorosan egymáshoz kapcsolódnak:
Tervezőszoftverek – 3D nyomtató: A modern 2D-3D-s tervezőszoftverek sokkal gyorsabbá, költséghatékonyabbá teszi az Új és innovatív saját előállítású termékek fejlesztését és a tervezését, valamint a 3D nyomtató egyedi és drága gyártás helyett azonnali teszteléseket és ellenőrzéseket tesz lehetővé. A 3D nyomtatással az ügyfelek részére hamarabb átadható és vizsgálható egy új fejlesztés melyen az esetlegesen felmerülő hibák gyorsabbak és sokkal kisebb költséggel javíthatók. Új komplett állvány esetén a 3D nyomtatóval előállított prototípus alkatrészek fizikailag is próbálhatók és a végleges elfogadott terv elött sokkal hatékonyabb fejlesztést teremt.
Számítógépek – Operációs rendszer, office program: A zalaegerszegi telephelyen a felhasználók számítógépéit modernizálni kell, mert az új szoftverek és rendszerekkel nagyobb terhelés mellett gyorsabb működést várunk. A megnövekedett vevői igényeket hatékonyabb számítógépes támogatással tudjuk kiszolgálni.
Vállalatirányítási rendszerbővítés: A meglévő vállalatirányítási programot a gyártás és a beszerzés modul bővítésével kívánjuk hatékonyabbá tenni, mert a jelenlegi rendszerben csak az Értékesítés és a Raktár modult használjuk. A bővítés magában foglalja az alábbi területeket: Vállalati CRM, értékesítés terület, gyártási terület, kontrolling és döntéstámogatás, beszerzési, logisztikai terület, pénzügyi, számviteli terület, Munkafolyamat-irányítási rendszer (workflow).
Gyártás modul: A gyártás tervezése és a dolgozói kapacitások hatékonyabb kihasználása a cél, valamint a pontos minőségi és mennyiségi követése a félkész és késztermékeknek a gyártás során.
A termelés gyorsabb követése és a vevői igényekre a gyorsabb reagálás csak akkor tud megtörténni, ha a termékek diszponálása után már a végrehajtás és a könyvelések is az integrált rendszer gyártási moduljában történnek.
Beszerzési, logisztikai terület: A rendszerben eddig csak az áru mozgást és készletkezelést használtuk, melyet ki kell bővíteni a Beszerzési modullal is. Az alapanyagok hatékonyabb és tervezhetőbb beszerzése érdekében keretszerződések és hosszabb távú beszerzési rendelések nyilvántartása a cél. Továbbá a nyitott beszerzések nyomon követése, számlaellenőrzése is nagyon fontos, hogy a beszerzett alapanyagok költsége alacsonyan tartható legyen.
Vállalati CRM, értékesítés terület, Kontrolling és döntéstámogatás, Táv- és csoportmunka támogatás. - A projekt tervezett befejezési dátuma: 2019.03.31.
- Projekt azonosítószáma: GINOP-3.2.2-8.2.4-16
